preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Domjanića Zagreb

Login
Tražilica
Školski logo


   

Zdravlje mladih

Školski kurikul

e-Dnevnik

e-Dnevnik za učitelje

            e-Dnevnik za nastavnike

            Upute za nastavnike

            m-token - Aplikaciju je moguće preuzeti, za Android uređaje na Google Play Storeu, a za iOS uređaje na Apple App Storeu. Za aktivaciju je potrebno kontaktirati CARNetov helpdesk putem e-maila helpdesk@skole.hr

            Upute za instalaciju m-tokena.

e-Dnevnik za učenike i roditelje 

         e-Dnevnik za učenike i roditelje

Pristup je dozvoljen isključivo pomoću AAI@edu za učenike i roditeljima registriranim u sustavu e-Građani.

Vozni red linije 701

BIZEK (polasci iz Bizeka)

7:15  10:10   12:00   12:50  13:25   

ŠKOLA (polasci iz Gajnica)

11:15  12:40  15:45  16:25  18:00  18:45

 

TRASA AUTOBUSNE LINIJE 701

Anketa
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici Škole?




Upisi u 1. razred

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Office 365 za škole

Besplatna Office 365 za škole usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

Prijavite se svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom.

KORISNE POVEZNICE


 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 10. 2010.

Ukupno: 984245
Danas: 5
Razredna nastava
Školski medni dan
Vanja Pavlić / datum: 13. 12. 2019. 17:16

U našoj je školi, u ponedjeljak, 9. prosinca obilježen Školski medni dan.

Svi učenici prvih razreda dobili su paketiće s Medom hrvatskih pčelinjaka u nacionalnoj staklenci i edukativnom slikovnicom „Pčelica Jelica i Medo Edo“.  Ciljevi Programa Školskog mednog dana su promocija hrvatskih pčelinjaka, povećanje unosa meda u prehrani djece, podizanje razine znanja o važnosti zdrave prehrane i nutritivnim vrijednostima meda, kao i educiranje učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju