preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Domjanića Zagreb

Login


   

Tražilica

e-Dnevnik za učitelje

            e-Dnevnik za nastavnike

            Upute za nastavnike

            Upute za razrednike

            Video upute za nastavnike

            m-token - Aplikaciju je moguće preuzeti, za Android uređaje na Google Play Storeu, a za iOS uređaje na Apple App Storeu. Za aktivaciju je potrebno kontaktirati CARNetov helpdesk putem e-maila helpdesk@skole.hr

            Upute za instalaciju m-tokena.

e-Dnevnik za učenike i roditelje 

         e-Dnevnik za učenike i roditelje

           Upute za korištenje 

Pristup je dozvoljen isključivo pomoću AAI@edu za učenike i roditeljima registriranim u sustavu e-Građani.

Upisi u 1. razred

Školski kurikulum
Vozni red linije 701

BIZEK

7:25   10:10    12:00    12:45   13:25   14:30   18:00    18:50   19:40

ŠKOLA

11:35   12:25   13:15   14:05   17:35   18:25   19:15

TRASA AUTOBUSNE LINIJE 701

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Ograničavaju li ti roditelji pristup internetu?





Office 365 za škole

Besplatna Office 365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

Prijavite se svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom.

e-Lektire

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku.

AAI@edu korisničko ime i lozinku možete dobiti kod administratora (tajništvo) vaše škole.

NIKOLA TESLA PORTAL

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku.

AAI@edu korisničko ime i lozinku možete dobiti kod administratora (tajništvo) vaše škole.

KORISNE POVEZNICE


Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 10. 2010.

Ukupno: 790041
Danas: 12
ŠKOLSKI KURIKULUM

            Cilj je i zadatak školskog kurikuluma omogućiti stjecanje široke razine općeg odgoja i obrazovanja, stjecanje temeljnih znanja potrebnih čovjeku za život i mogućnost daljnjeg školovanja. Opće obrazovanje podrazumijeva primjenu najdjelotvornijih načina poučavanja odgojno-obrazovnim sadržajima koji su temelj za razvijanje intelektualnih, društvenih, estetskih, stvaralačkih, moralnih, tjelesnih i drugih sposobnosti, te razvijanje praktičnih vještina i odlika osobnosti. Potrebno je stvoriti novu kulturu ponašanja koja će pridonijeti razvoju aktivnih i odgovornih pojedinaca, otvorenih za promjene, motiviranih i osposobljenih za cjeloživotno učenje. Razvijati opredijeljenost za europski suživot na način da se prihvaćaju nove društveno-kulturne vrijednosti i standardi, ali da se istodobno čuvaju vlastita kultura i povijest te nacionalni identitet.

 

Cilj je školskog kurikuluma:

  • osigurati sustavan način učenja o svijetu, prirodi, društvu, ljudskim dostignućima, o drugima i sebi te zadovoljiti specifične pojedinačne interese učenika.
  • poticati i kontinuirano unapređivati intelektualni, tjelesni, estetski, društveni, moralni, i duhovni razvoj učenika u skladu s njihovim sklonostima i sposobnostima.
  • stvoriti mogućnost da svako dijete uči i bude uspješno
  • osposobiti učenike za samostalno učenje, naučiti ih kako učiti i pomoći im u učenju
  • pripremiti učenike za mogućnosti, izazove, iskušenja koje ih čekaju u životu
  • poučiti učenike vrijednostima dostojnih čovjeka, ljudskim pravima i pravima djece
  • upoznati učenike sa sadržajima i načelima zdravog življenja
  • poučiti učenike načelima poštivanja različitosti i interkulturalnog razumijevanja
  • odgojiti učenike za moralno rasuđivanje te slobodu mišljenja, svijesti i savjesti.

 

           Nadalje cilj je kurikuluma stvaranje ugodnog školskog ozračja koje će održavati interes i motivaciju učenika te poticati na stvaralački i kreativan rad i učenje. Neophodno je stvaranje takvog ozračja među učiteljima koje se temelji na međusobnom poštivanju, iskrenosti, razumijevanju, solidarnosti i timskom radu te razvijanje samovrednovanja i kod učenika i kod učitelja glede unapređenja obrazovnog procesa. Poželjno je uključivanje roditelja kao aktivnih sudionika u ostvarenju postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva te razvijanje trajne suradnje s društvenom zajednicom u obliku tribina, tematskih sastanaka, organiziranja različitih priredbi, akcija i manifestacija. Potrebno je razvijati redovitu i trajnu suradnju s roditeljima u smislu jasno podijeljene odgovornosti glede ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja u školi i obveza učenika kod kuće. Također treba voditi računa o djelotvornoj iskoristivosti vremena u školi. 

 

 

 

 



 21 OS DDOMJANICA KURIKUL 2018-2019.pdf

preskoči na navigaciju