Vremenske prilike bile su nam u potpunosti naklonjene pa smo svaki mogući trenutak provodili na otvorenim prostorima u krugu odmarališta. Sportski sadržaji nadopunjeni su raznim momčadskim i individualnim igrama. Animatori koje su vodili natjecanja i igre poticali su učenike na korektno ponašanje i navijanje te uspješno promicali igru i sport, a ne pobjedu kao najvažniji aspekt sportskih susreta i igara.
Bili smo na izletu brodom i posjetili otok Krk te razgledali krčki grad Vrbnik. Također smo razgledali Akvarij u Crikvenici, šetali do Selca i posjetili špilju Vrelo u Fužinama. Mnoštvo raznolikih sadržaja, zanimljivosti i specifičnosti primorskog kraja zaokupljale su pažnju učenika pa su pitanja i odgovori, zapažanja i komentari bili način na koji su učenici gotovo samostalno upijali znanja o Primorju. Dotaknuti, pomirisati, oslušnuti… istraživati svijet oko sebe odnosno primorsko okruženje u kojem smo se našli bio je moto naše Škole u prirodi. Upravo osjetilno i iskustveno učenje pomoglo nam je da ostvarimo predviđene sadržaje hrvatskog jezika, glazbene kulture i likovne kulture.
Večernji program bio je djeci vrlo privlačan. Poticao je druženje među svim sudionicima Škole u prirodi bez obzira na pripadnost odjeljenju i školi te promicao prijateljstvo i toleranciju.
Smatramo program Škole u prirodi izuzetno važnim i vrijednim i u odgojnom i u obrazovnom smislu. Učiti zorno, istraživati, zaključivati, doživjeti najlakši je i najtrajniji način spoznavanja. To je oblik nastave kakvoj treba težiti.
Učiteljica Anja Glavina