Cilj je i zadatak školskog kurikula omogućiti stjecanje široke razine općeg odgoja i obrazovanja, stjecanje temeljnih znanja potrebnih čovjeku za život i mogućnost daljnjeg školovanja. Opće obrazovanje podrazumijeva primjenu najdjelotvornijih načina poučavanja odgojno-obrazovnim sadržajima koji su temelj za razvijanje intelektualnih, društvenih, estetskih, stvaralačkih, moralnih, tjelesnih i drugih sposobnosti, te razvijanje praktičnih vještina i odlika osobnosti. Potrebno je stvoriti novu kulturu ponašanja koja će pridonijeti razvoju aktivnih i odgovornih pojedinaca, otvorenih za promjene, motiviranih i osposobljenih za cjeloživotno učenje. Razvijati opredijeljenost za europski suživot na način da se prihvaćaju nove društveno-kulturne vrijednosti i standardi, ali da se istodobno čuvaju vlastita kultura i povijest te nacionalni identitet.
Cilj je školskog kurikul:
- osigurati sustavan način učenja o svijetu, prirodi, društvu, ljudskim dostignućima, o drugima i sebi te zadovoljiti specifične pojedinačne interese učenika.
- poticati i kontinuirano unapređivati intelektualni, tjelesni, estetski, društveni, moralni, i duhovni razvoj učenika u skladu s njihovim sklonostima i sposobnostima.
- stvoriti mogućnost da svako dijete uči i bude uspješno
- osposobiti učenike za samostalno učenje, naučiti ih kako učiti i pomoći im u učenju
- pripremiti učenike za mogućnosti, izazove, iskušenja koje ih čekaju u životu
- poučiti učenike vrijednostima dostojnih čovjeka, ljudskim pravima i pravima djece
- upoznati učenike sa sadržajima i načelima zdravog življenja
- poučiti učenike načelima poštivanja različitosti i interkulturalnog razumijevanja
- odgojiti učenike za moralno rasuđivanje te slobodu mišljenja, svijesti i savjesti.
Nadalje cilj je kurikula stvaranje ugodnog školskog ozračja koje će održavati interes i motivaciju učenika te poticati na stvaralački i kreativan rad i učenje. Neophodno je stvaranje takvog ozračja među učiteljima koje se temelji na međusobnom poštivanju, iskrenosti, razumijevanju, solidarnosti i timskom radu te razvijanje samovrednovanja i kod učenika i kod učitelja glede unapređenja obrazovnog procesa. Poželjno je uključivanje roditelja kao aktivnih sudionika u ostvarenju postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva te razvijanje trajne suradnje s društvenom zajednicom u obliku tribina, tematskih sastanaka, organiziranja različitih priredbi, akcija i manifestacija. Potrebno je razvijati redovitu i trajnu suradnju s roditeljima u smislu jasno podijeljene odgovornosti glede ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja u školi i obveza učenika kod kuće. Također treba voditi računa o djelotvornoj iskoristivosti vremena u školi.
050-OS Dragutina Domjanica Kurikulum 2023.pdf
21 OS DDOMJANICA KURIKUL 2018-2019.pdf
21 OS Dragutina Domjanica Kurikul 2024.pdf
21.OS DragutinaDomjanica, Zagreb Kurikul 2020-2021.pdf
21.OS DragutinaDomjanica,Zagreb-Kurikul 2021-2022.pdf
SKOLSKI KURIKUL 2022-2023.pdf
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |