preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Domjanića Zagreb

ŠKOLSKI KURIKUL

            Cilj je i zadatak školskog kurikula omogućiti stjecanje široke razine općeg odgoja i obrazovanja, stjecanje temeljnih znanja potrebnih čovjeku za život i mogućnost daljnjeg školovanja. Opće obrazovanje podrazumijeva primjenu najdjelotvornijih načina poučavanja odgojno-obrazovnim sadržajima koji su temelj za razvijanje intelektualnih, društvenih, estetskih, stvaralačkih, moralnih, tjelesnih i drugih sposobnosti, te razvijanje praktičnih vještina i odlika osobnosti. Potrebno je stvoriti novu kulturu ponašanja koja će pridonijeti razvoju aktivnih i odgovornih pojedinaca, otvorenih za promjene, motiviranih i osposobljenih za cjeloživotno učenje. Razvijati opredijeljenost za europski suživot na način da se prihvaćaju nove društveno-kulturne vrijednosti i standardi, ali da se istodobno čuvaju vlastita kultura i povijest te nacionalni identitet.

 

Cilj je školskog kurikul:

  • osigurati sustavan način učenja o svijetu, prirodi, društvu, ljudskim dostignućima, o drugima i sebi te zadovoljiti specifične pojedinačne interese učenika.
  • poticati i kontinuirano unapređivati intelektualni, tjelesni, estetski, društveni, moralni, i duhovni razvoj učenika u skladu s njihovim sklonostima i sposobnostima.
  • stvoriti mogućnost da svako dijete uči i bude uspješno
  • osposobiti učenike za samostalno učenje, naučiti ih kako učiti i pomoći im u učenju
  • pripremiti učenike za mogućnosti, izazove, iskušenja koje ih čekaju u životu
  • poučiti učenike vrijednostima dostojnih čovjeka, ljudskim pravima i pravima djece
  • upoznati učenike sa sadržajima i načelima zdravog življenja
  • poučiti učenike načelima poštivanja različitosti i interkulturalnog razumijevanja
  • odgojiti učenike za moralno rasuđivanje te slobodu mišljenja, svijesti i savjesti.

 

           Nadalje cilj je kurikula stvaranje ugodnog školskog ozračja koje će održavati interes i motivaciju učenika te poticati na stvaralački i kreativan rad i učenje. Neophodno je stvaranje takvog ozračja među učiteljima koje se temelji na međusobnom poštivanju, iskrenosti, razumijevanju, solidarnosti i timskom radu te razvijanje samovrednovanja i kod učenika i kod učitelja glede unapređenja obrazovnog procesa. Poželjno je uključivanje roditelja kao aktivnih sudionika u ostvarenju postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva te razvijanje trajne suradnje s društvenom zajednicom u obliku tribina, tematskih sastanaka, organiziranja različitih priredbi, akcija i manifestacija. Potrebno je razvijati redovitu i trajnu suradnju s roditeljima u smislu jasno podijeljene odgovornosti glede ostvarivanja ciljeva odgoja i obrazovanja u školi i obveza učenika kod kuće. Također treba voditi računa o djelotvornoj iskoristivosti vremena u školi. 

 

 

 

 



 21 OS DDOMJANICA KURIKUL 2018-2019.pdf
 21.OS DragutinaDomjanica, Zagreb Kurikul 2020-2021.pdf


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Školski logo


   

Školski kurikulum

JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
Jelovnik 3.5-7.5.2021.pdf

Vozni red linije 701

BIZEK (polasci iz Bizeka)

7:15  10:10   12:00   12:50  13:25   

ŠKOLA (polasci iz Gajnica)

11:15  12:40  15:45  16:25  18:00  18:45

Anketa
Koliko često pratiš vijesti i događanja na web stranici Škole?




Upisi u 1. razred
CMS za škole logo
Osnovna škola Dragutina Domjanića Zagreb / Gajnice 31, HR-10000 Zagreb / os-ddomjanica-zg.skole.hr / ured@os-ddomjanica-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju